Získejte 7% slevu po registraci. Doprava nad 2 500 Kč ZDARMA. (neplatí pro trubky delší jak 1 m a PE trubky v návinu).

Plynová připojovací hadice s kolínkem 1/2" FF

 
Novinka Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Výrobce: Novaservis

 

Cena 547,11 Kč bez DPH
662 Kč / ks
Značka Novaservis
Webová stránka značky novaservis.cz
Kategorie TOPENÍ
Záruka 5 let
Zvolte variantu
Kód produktu WGK0500 Délka: 0,5 m Skladem do 4 dnů
Můžeme doručit do: 10.5.2024
662 Kč / ks
547,11 Kč bez DPH
   
 

Plynová připojovací hadice s kolínkem 1/2" FF s převlečnými maticemi s NBR těsněním slouží k připojení domácích plynových spotřebičů uvnitř a vně bytu. Hadice se skládá ze 3 vrstev, povrch je opatřen odolným PVC, oplet je z nerezových ocelových lan a vnitřek hadice je vyroben z nerezového vlnovce.

 

Velikost matic: 1/2"

Maximální tlak: 0,5 bar (= 0,05 Mpa)

Maximální okolní teplota: 60°C

Těsnost (v případě požáru): 650°C za 30 min

Další technické specifikace viz záložka SOUBORY - Prohlášení o shodě

Výrobce Novaservis

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

 

Společnost NOVASERVIS je přední výrobce českých vodovodních baterií a koupelnových doplňků (METALIA) a souvisejícího instalatérského programu nejen v České republice, ale také ve střední a východní Evropě.

NOVASERVIS působí na našem trhu už od roku 1990, kdy se firma zaměřila na prodej v oblasti vybavení koupelen.

V roce 1995 se NOVASERVIS spojil se společností METAL Znojmo a.s. - tradičním výrobcem mosazných koupelnových doplňků značky prodávaných pod značkou NOVATORRE v České republice.

Od roku 2000 jsou ve znojemském závodě vyráběny také vodovodní baterie METALIA. 

V roce 2011 se Novaservis spol. s r.o. stal součástí silné nadnárodní Polské skupiny FERRO.

 

Systém řízení výroby je v souladu s mezinárodní normou ISO 9001 - "systém managementu jakosti". NOVASERVIS disponuje širokou výrobní a vývojovou základnou a všechny jeho produkty před uvedením na trh procházejí rozsáhlými zkouškami.

 

Cílem společnosti je spokojenost zákazníků s produkty, a právě proto je motto této společnosti: QUALITY – DESIGN – STYLE